فروتن: دوست دارم برای استقلال کشتی بگیرم/ رییس سازمان لیگ قراردادمان با قائمشهر را پاره کرد!

فروتن: دوست دارم برای استقلال کشتی بگیرم/ رییس سازمان لیگ قراردادمان با قائمشهر را پاره کرد!

آزادکار سنگین وزن ایران، افزود: ما زمانیکه با تیم قائمشهر قرارداد بستیم در جریان تفاهم مسئولان دریاچه ارومیه و استقلال تهران نبودیم و نمی دانستیم که کلیه کشتی گیران و اعضای کادر فنی و امتیاز تیم دریاچه ارومیه به باشگاه استقلال واگذار شده است.

دارنده ۲ طلای جوانان جهان خاطرنشان کرد: زمانیکه با هیات کشتی قائمشهر قرارداد امضا کردیم، نصیرزاده رییس سازمان لیگ حضور نداشت و کارمند سازمان لیگ نیز در جریان انتقال امتیاز دریاچه ارومیه به استقلال و غیرقانونی بودن قرارداد ما با هیات کشتی قائمشهر نبود، به همین دلیل اقدام به ثبت قرارداد کرد.

وی درباره حواشی ایجاد شده پس از این کار، گفت: پس از آن رییس سازمان لیگ با ما تماس گرفت و ضمن شرح ماجرا، عنوان کرد قرارداد ما با هیات کشتی قائمشهر غیرقانونی است و از آنجا که او نیز آن را امضا نکرده فاقد ارزش قانونی است. ما سپس به سازمان لیگ رفتیم و رییس سازمان لیگ قرارداد ما با هیات کشتی قائمشهر را پاره کرد و قرارداد داخلی با استقلال امضا کردیم.

فروتن در پایان با تاکید بر اینکه، دوست دارد برای استقلال در لیگ کشتی بگیرد، خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد از مبلغ قراردادمان را گرفتیم و در حال حاضر نیز در مسیر تهران هستیم تا به اردوی استقلال ملحق شویم‌.

اخبار مرتبط

مصاف سه کشتی گیر مازندرانی در کرواسی

شانس زیاد غول مازندرانی برای تصاحب مدال طلا!

راه‌اندازی نخستین دفتر انجمن کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

0 نظر

ارسال نظر

capcha